петак, 27. јул 2012.

Erotska priča Konj jebanje


Ispričaću vam priču kako sam gledala kako konj jebe i kako sam bila prvenstveno odlučna da i ja ispunim tu svoju možda pomalo čudnu želju da se pojebem sa konjem i da osjetim konjski kurac u meni. Često sam zamišljala veliki konjski kurac u mojoj pičci, ali nikada do te godine nisao ostvarila tu želju.
... Namazala sam pičku lubrikantom da bih smanjila bol za koju sam sumnjala da će biti velika...
...Već ranije sam se jebala sa konjima, ali onim ljudskim konjima koji su u nekim stvarima bili gori i ponašali se mnogo gore od pravih konja. Odlučila sam da kad se već jebem sa konjima da onda i probam konjski kurac koji je izgledao tako moćno i tako napaljujuće. Željela sam više nego ikad da i ja osjetim kao i komšinica koju sam vidjela u štali sa konjem taj snažni orgazam koji može pružiti samo tako velika kurčina. Kažu da veličina nije bitna, koga lažu? Nikada nisam mogla svršiti čak ni sa srednjim a kamoli malim kurčevima. Najveći kurac koji sam probala je imao 26 centimetara i uživala sam kao prava kurva. Ipak osjećala sam glad za nečim ogromnim, za jednom velikom konjskom kurčinom.

Najbolji sex